EINDSHOWS OUDEWATER

HET AFTELLEN IS BEGONNEN!
0
0
0
0
Dagen
0
0
U
0
0
Min
0
0
Sec


STUDIO MAX DANCE PRESENTEERT
‘ACADAMIC AVENUE

Bij deze alle benodigde informatie voor onze jaarlijkse eindshows. Dit jaar betreden we opnieuw 2x het grote podium van ‘De Goudse Schouwburg’.

Datum
Zaterdag 22 juni 2024

Tijd
Middagshow 15:00
Avondshow 19:00

Locatie
De Goudse Schouwburg
Boelekade 67
2806 AE Gouda

Ticketverkoop
Tickets zijn vanaf donderdag 25 april 10:00 te koop via www.studiomaxdance.nl. Via onze hoofdpagina wordt je doorgelinkt naar het ticketverkoopsysteem van ‘De Goudse Schouwburg’.

Een toegangsticket kost € 21,00 per stuk. Dit is inclusief garderobe en een pauze drankje naar keuze. De tickets zijn geplaceerd, wat betekent dat iedereen zijn of haar eigen rij/stoelnummer heeft.

In verband met voorschriften van de brandweer mogen de jongste onder ons niet op schoot plaatsnemen. Vanwege deze regel dient er dus ook voor hen een ticket gekocht te worden. Er is geen leeftijdskorting.

LET OP! Bekijk goed in welke show jij/jouw kind meedanst, want de tickets kunnen na aankoop NIET geruild of geretourneerd worden.

academic avenue 0.1 tv

Eigen bijdrage
Het organiseren van onze shows doen we met heel veel passie en liefde. We gunnen iedereen zijn of haar moment in de spotlight. Hier hangt een prijskaartje aan, wat helemaal logisch is. Echter is dit prijskaartje zo hard gestegen het afgelopen jaar dat het voor ons als ‘kleine onderneming’ haast onmogelijk is om de kosten gedekt te krijgen. De kosten voor het huren van de schouwburg, de techniek, het personeel, de fotograaf/videograaf, de promotiematerialen, de kostuums etc. zijn zo hard gestegen dat we genoodzaakt zijn om een eigen bijdrage per danser te vragen.

Het zal een bijdrage zijn die ervoor zorgt dat wij als dansschool de kosten kunnen dragen. Zodat we het geven van voorstellingen in het theater mogelijk kunnen houden. Het betreft een bedrag van €7,50- per danser. Dit bedrag zal door middel van een betaalverzoek via BUENO in de week van 22 april worden verzonden naar alle dansers. 

Wat krijgen jullie als dansers/ouders daarvoor terug?
1. Een spetterende show die opnieuw tot in de puntjes wordt aangekleed;
2. Professionele foto’s gemaakt door ‘Kim Vos fotografie’;
3. Professionele videoregistratie van beide shows gemaakt door ‘New Sense Media’. (Deze zal direct de week na de voorstellingen beschikbaar zijn via VIMEO, inclusief download. Geen gedoe meer met usb sticks en niet een hele zomer hoeven wachten!);
4. Heel veel blije gezichtjes! 

Wij hopen op jullie begrip. Alvast bedankt!


Indeling groepen
Wie danst in welke show? Dit vind je terug via onderstaande pagina:

VOLLEDIGE INDELING GROEPEN 

Klik hierboven op ‘VOLLEDIGE INDELING GROEPEN’ om de volledige indeling te zien. Let s.v.p. goed op de tijd waarop de danser in het theater verwacht wordt.

  • De meeste groepen doen aan beide shows mee.
    De twee shows zijn identiek, de groepen laten dus twee keer dezelfde dans zien. Tussen de twee shows door blijven alle dansers in het theater aanwezig. Uiteraard onder voldoende begeleiding van team captains.
  • LET OP!  Onze jongste groepen doen één show mee.
    Ook dit vind je duidelijk terug in het schema met de volledige indelingen.
  • De indeling van de groepen is een interessante puzzel geworden.
    We hebben ons best gedaan om broertjes/zusjes in dezelfde show te plaatsen. Helaas is dat niet in alle gevallen gelukt, we vertrouwen op jullie begrip hiervoor. Aan de andere kant heeft dit als voordeel dat broertjes/zusjes in dat geval naar elkaars show kunnen kijken.


Kostuumvoorschriften

Klik op de onderstaande link om te zien wat jij mee moet nemen:

KOSTUUMVOORSCHRIFTEN

Hoe laat moet ik/mijn kind aanwezig zijn?
Klik hier om de gehele indeling te zien. Hierbij staat vermeld hoe laat je/je kind in het theater verwacht wordt.


Hoe gaat het bij aankomst in het theater?
Alle dansers dienen zich te melden bij de artiesteningang aan de linkerkant van het theater. Zij worden door docenten en extra hulp naar de kleedkamers gebracht. In deze kleedkamers zullen teamcaptains aanwezig zijn om iedereen op te vangen en te instrueren achter de schermen. Ouders kunnen, hoe goed bedoeld ook, niet mee naar de kleedkamers in verband met de drukte en het overzicht. Mocht je een belangrijke mededeling hebben, schrijf deze dan op een briefje en geef deze mee zodat het aan de docent/hulpje gegeven kan worden.


Hoe lang duren de shows?
Elke show duurt ongeveer 120 minuten (inclusief pauze). De twee shows zijn ‘identiek’ (afgezien van de optredens van de kids die dus 1 show meedansen).

Alle dansers kunnen achter de schermen meekijken op grote schermen. Op deze manier zien zij precies wat er gebeurt in de zaal.


Wat gebeurt er tussen de twee shows van een groep door?
Tussen de twee shows door blijven de groepen in de kleedkamers o.l.v. teamcaptains. Zij zullen hun kostuums even tijdelijk om wisselen voor de eigen kleding en onder begeleiding samen eten, een spelletje doen etc etc.

In verband met het overzicht voor de organisatie, de veiligheid èn het schoonhouden van de kostuums, is het helaas niet mogelijk om de leerlingen tussen shows door naar de foyer te laten gaan om het publiek te begroeten. Ouders komen ook tussen de shows door niet naar de kleedkamers.


Wanneer en waar haal ik mijn kind op?
Na afloop van de show kleden de dansers zich eerst om, daarna komen de jonge kinderen naar buiten via de artiesteningang. De iets oudere kids begeven zich naar de foyer. Wie dit precies betreffen wordt medegedeeld via de verschillende Whatsapp groepen. Voor de groepen/kinderen die enkel de middagshow dansen: zij komen na hun show via de artiesteningang naar buiten en kunnen daar opgehaald worden (uiteraard onder begeleiding van hun teamcaptain).


Ik heb een meedansende peuter
De peuters zullen na hun optreden (welke aan het begin van de show plaatsvindt) direct terug omkleden. Zij dienen vervolgens opgehaald te worden in de foyer door 1 afgevaardigde (papa/mama/verzorger). LET OP! Het moment van ophalen wordt duidelijk gecommuniceerd tijdens de show. Op deze manier kunnen zij vervolgens de show kijken vanuit de zaal. 


Kostuums
Docenten zorgen in samenwerking met Studio Max Dance en de leerlingen voor de kostuums. De benodigdheden die de danser zelf mee moet nemen naar het theater vind je via DEZE pagina. Dit bestand is ook gedeeld via mail en Whatsapp. We vragen vanuit de dansschool enige flexibiliteit wat betreft de benodigdheden die we vragen van de dansers zelf. Het zal altijd een basis kledingstuk zijn waarvan wij verwachten dat deze thuis in de kledingkast ligt. Zo niet; vraag het dan eens aan een vriendinnetje/nichtje/buurmeisje etc. Met een beetje creativiteit komen we vaak een heel eind. 


Wat geef ik mijn kind mee?
– De benodigde kleding welke gecommuniceerd is via mail/whatsapp.
– Eten en drinken voor tussen de shows door. Zowel lunch, snacks en avondeten (geen chocolademelk of andere gekleurde drankjes i.v.m. vlekken op de kostuums)
– Spelletjes, boekje voor tijdens het wachten
– Haarspulletjes (elastiekjes, schuifjes, gel, haarlak, borstel)
– Geen sieraden om
– Geen waardevolle spullen meenemen s.v.p.


Fotografie
Beide shows zullen vastgelegd worden door een professionele dansfotografe. Haar naam is Kim Vos en ze staat geregeld in het theater om mooie foto’s te schieten van dansvoorstellingen. Deze foto’s worden uiterlijk een week na de shows gedeeld met alle dansers. Hoe dit precies in zijn werk gaat volgt later.


Videoregistratie
Beide shows worden professioneel vastgelegd door middel van een videoregistratie. ‘New Sense Media’ zal beide shows live registreren. Dit houdt in dat de registraties in de week na de eindshow direct beschikbaar zijn. Er zullen beelden gemaakt worden vanuit verschillende hoeken (totaal beeld en close up). Op deze manier kun je de hele show later nog eens op je gemak terugkijken met degene die misschien niet aanwezig kunnen zijn. 

Wij verzoeken om de eigen telefoon dus lekker in de zak te laten want deze is niet nodig.


Bereikbaarheid theater
De routebeschrijving naar ‘De Goudse Schouwburg’ staat hier.

TB105666 scaled